نعمتی: بررسی درآمد دولت از مابه‌تفاوت نرخ ارز در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی: بررسی درآمد دولت از مابه‌تفاوت نرخ ارز در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه دیدار‌های خود با علما و مراجع اعظام تقلید، درخواست دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی را به دفاتر این بزرگان ارائه کرد، گفت: تاریخ و زمان برگزاری دیدار به این بزرگان بستگی دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دو فراکسیون اصولگرایان مجلس به دنبال برگزاری نشست‌های مشترک با هم هستند، گفت: به دنبال این هستیم که شرایطی فراهم شود تا در نشست‌های مشترک دو فراکسیون صورت گیرد که محور این نشست‌ها بحث درباره انتخابات، تورم، گرانی، معضل بیکاری، لوایح و طرح‌های دو‌فوریتی در صحن علنی مجلس خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس، با بیان اینکه هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، روز‌های شنبه به صورت منظم تشکیل جلسه می‌دهد،‌ افزود: جلسه هیات رئیسه این فراکسیون در هفته آینده که هفته سر‌کشی به حوزه‌های انتخابیه است، تشکیل و درباره مسائل روز به ویژه مابه‌تفاوت نرخ ارز و مسائل جاری کشور بحث می‌شود.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهارات رئیس جمهور در گفت‌وگو‌های تلویزیونی را مورد بررسی قرار می‌دهد یا خیر، یادآور شد: کمیته سیاسی فراکسیون به ریاست علا‌الدین بروجردی مسئول رسیدگی به مسائل سیاسی داخلی و خارجی است که در صورت ضرورت بررسی این مساله را در دستور کار قرار می‌دهد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، افزود: روی صحبت‌های رئیس جمهور ریز نمی‌شویم چون مسائلی که مطرح می‌کنند یکطرفه است و امروز اولویت مهم‌تری برای بررسی در مجلس وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 8 دی 1391برچسب:نعمتی,بهروز,ارز,ساعت 15:11  توسط محمد گلزار